Let's do some stupid shit

To hell with it, let's go do some stupid shit...lalala Jag är på danshumör idag. I vanliga fall brukar jag ha street och modernt på tisdagar, kanske därför jag vill dansa loss. Tyvärr ser mitt rum ut som en jordbävning har skett här så jag har ingen plats att dansa runt på.  Men jag har tränat på snurrar och på att "spotta" i vardagsrummet, jag skulle försöka göra fyra varv när jag gjorde en piruette och jag lyckades väl inte direkt. Jag gjorde ett varv och en ramlade jag på rumpan, min brorsa dog av skratt när han såg det. Kul att man kan underhålla!


Blake Mcgrath är helt klart min nya dansgud!

Han är the dude längst fram, videon är från en dansklass han hade i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fan vilken härlig koreografi :D Kan tänka mig att den är grymt rolig att dansa till.

2009-03-05 @ 21:31:42
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0