2009

Så nu är det år 2009, helt galet känns det! Vi är verkligen i framtiden, haha.

Vaknade vid ett för att jag var uppe hela natten och kollade på OC, sjukt najs det med! Jag är på andra säsongen, innan hela serien blev skit när marissa dog och de fortsatte.

Jag har hängt på youtube mest hela dagen, man kan inte få nog. Sen har jag utvecklat en crush på Robert Pattinson. I filmen twilight tyckte jag inte att han var så bra men efter att ha sett intervjuer med honom så har han vuxit i mina ögon. Kristen Stewart som spela Bella tycker jag dock passade bra i filmen men i intervjuer verkar hon bara dryg och hög som ett hus. haha Vissa blir vackrare när de öppnar munnen och andra blir fulare.

 
Åh han är för vacker, sen att han kan sjunga, spela gitarr och är rolig är ju inte heller helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0