All I want for christmas is you

Jag har helt glömt bort allt jag fick i julklapp, har varit upptagen med att njuta av ledigheten. Men jag fick iaf två Joh Mayer saker: Where the light is DVDn som jag redan sett tidigare, grym! och sedan fick jag en John Mayer t-shirt. Jag skrek när jag såg hans vackra ansikte, haha. I'm such a girl!



Det var en t-shirt från ebay med den bilden ovan på och sen var de svart och så stod det John Mayer. Jag får nog fota den en dag.
Sen ska jag få en gitarr också, jag vill så gärna lära mig spela och har bestämt mig för att jag ska bli the female John Mayer. Good luck to me!

Kommentarer
Postat av: Christina

yaay! du bara måste lägga upp en bild på din tee :) ja funderar oxå på att plåta min samling nån dag å lägga upp på bloggen...



sa i ett svagt fylle ögonblick på nyår att mitt nyårslöfte ska bli att lära mej att spela gura.. får se.. vi kanske kan starta en grupp sen? haha :p

2009-01-04 @ 11:58:55
URL: http://hittamusiken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, jag har också tänkt för mig själv att jag ska bli den kvinnliga varianten av John :P

2009-01-04 @ 16:28:55
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0