Konsert 2009

Jag hoppas att det blir många roliga konserter i år!! Det ska det fan bli, jag älskar live musik.Det spelar nästan ingen roll vem det är, alla är nästan bättre live tycker jag. Men förutom bra konserter så kommer även bra skivor släppas, de jag längtar mest efter är såklart John Mayers och Salem al fakirs. De blir nog grymma! Sedan funderar jag och några polare på att åka till Glastonbury festivalen så att jag äntligen får se John Mayer och en massa andra bra band. Hoppas att det blir av bara!



Underbar jävla känsla, den 14april på hovet Backstreet Boys! (jag vet att jag är en tönt!)

Men mitt bästa musikminne är ändå Parksommar 2007 den 8:e augusti. Moneybrother vid tolvslaget och jag fyller år den 9:e augusti.



Det var helt tyst och mitt hjärta stod stilla för att det var så vackert, en perfekt varm sommardag med en vacker himmel ,blick över hela stockholm och en underbar röst.
Jag tror att utomhus konserter är lite bättre än inomhus även om jag inte varit på många utomhus. Hoppas att det blir många i sommar!

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är så himla underbart att gå på konsert, kan inte få nog av det! Du MÅSTE se John Live- magiskt!

Ja ska se Beyoncé live i Maj, ska bli grymt kul!

2009-01-02 @ 16:50:48
URL: http://hittamusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0