The most beautiful girl in the world

Jag har kollat runt lite på internet efter inspiration över hur jag vill se ut och kommit fram till att jag älskar hur jag ser ut bara det att jag vill droppa några kilo och bli starkare och må bättre rent fysiskt. Men så ser jag på det idag, imorgon kan jag ha en hemsk dag och gråta bara jag ser en glimt av mig i spegeln. Det är tufft det där, för hur man ser ut har jävligt stor inverkan på hur man mår eller iaf för mig. Vissa dagar tycker jag att jag skulle kunna vara värsta topmodellen och andra känner jag mig som skit. Men snap* för såna dagar då man mår bra!

 Efter en hel dag vid poolen med saltvatten i håret och seg blick ser man jävligt bra ut.

*Snap är mitt nya uttryck btw, det är för att uttrycka hur bra något är när det inte finns ord för att beskriva det.

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är jätte söt!! Sikket hår... Droppa inga 10 kilo, satsa bara på att träna och stärka kroppen din lite. Kurvor är snygga:)Men det viktigaste är ju att man KÄNNER sig snygg, för då blir man automatiskt snygg tycker ja:)



Tänk om man bara kunde leta runt lite på nätet, hitta nån snygg tjej å bara "snap" ;)



Vem hade du velat se ut som om du fick välja?

Ja skulle vilja ha Jennifer Anistons hår, Jessica Simpsons ansikte och Karolina Kurkovas kropp (dock inte riktigt så smal och inte så jäkla lång)

Men skulle man verkligen vilja se ut som nån annan än sig själv? näää.. Men för en dag hade d vart kul:p

2009-01-02 @ 16:47:03
URL: http://hittamusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0