XOXO

                         

Kan inte somna så vad passar bättre än lite Gossip girl och en ny lista för att sammanfatta året. Btw I hate Serena, hon är så jobbig.

Årets tv-serie: The Hills

Årets fest: På Teneriffa.

Årets stilikoner: The hills people, Lauren, Audrina och Whitney. Euuw på Heidi! (vad har hon opererat förresten? hon ser helt sjuk ut, innan var hon ju söt.)

Årets stilar: Propert, hiphop, rock, goth.

Årets pryl: Youtube, om man kan kalla det pryl.

Årets plagg: Skinnjackan

Årets accessoar: Ipoden

Årets ha-begär: John Mayer och Robert Pattinson, haha jag har lätt för att få kändiscrusher.  

Årets stad: New York

Årets bok: Twilight serien, tha best!

Årets panik: Att John Mccain och Sarah Palin skulle leda vita huset.

Årets sajt: Youtube

Årets film: Twilight, dock gillade jag inte filmen när jag såg den. Jag måste se den en gång till..

Bästa parfymen: Daisy by Marc Jacobs.

Bästa shoppingen: hade jag nog kunna göra i New York. 

Bästa resa: Det blev bara en resa så, Teneriffa!

Bästa uttrycket: Snap!

Årets drink: En drink med fläderblomssmak och päron.

Årets artist: John Mayer 

Årets låt: John Mayer - Slow dancing in a burning room

Fem saker som förgyllde mitt 2008:
MUSIK!
SOL!
SHOPPING!
 DANS!
ÄKTA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Christina

Håller me om The Hills- love it! Tycker dock inte att Heidi är nån stilikon, tycker hpn klär sig rätt fult. Men Lauren och Audrina däremot..



Gossip Girls- oxå bra! Kan hålla me om att Serena är rätt jobbig hehe men satans snygg!



Hoppas du hade kul på nyår:)

2009-01-02 @ 16:49:37
URL: http://hittamusiken.blogg.se/
Postat av: elli

åh tack så jättemkt! <33 :)

2009-01-03 @ 00:41:23
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0