Losing you - Keyshia Cole

Idag borde jag ha pluggat som en idiot, istället har jag bara gjort en massa onödigt. Men jag är bara så galet skoltrött samtidigt som jag har hur mycket saker som helst innan påsklovet. 
Detta är vad jag har i skolan innan påsklovet: 

Engelska projekt ska lämnas in och redovisas muntligt

Vanliga projektarbetet ska in och redovisas muntligt

Matteprov

Naturkunskapsprov

Engelskaprov

Historiaredovisning

Samhällsuppsats

usch jag dör när jag tänker på allt som ska göras. Sen är min skola så förjävlig så det känns som att man bara kämpar och kämpar men inte får något tillbaka, bara de som fuskar får uppmärksamhet och hjälp av lärarna. De har ingen empati för oss som kämpar i det tysta. Jag är så trött på det.!!!!

It feels like I'm losing me...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Mm förstår. Mamma mia känns lite musikaktigt och inte så fräckt kanske =/ Har ni ett långt nummer eller flera stycken?



Förrförra året var det på en teater vid Karlaplan, minns ej vad den hette. Men fan vad nervös jag kommer vara om jag bestämmer mig för att vara med! Jag är så rädd att få en blackout och inte minnas några steg. Det gick bra förra uppvisningen jag var med på, men då kände jag mig verkligen säker på koreografin. Okej.. jag ska inte säga nåt för jag har ju bara haft en lektion med den här nya koreografin, men jag måste verkligen känna efter om jag vill uppträda med den. Det ska kännas rätt.

2009-03-08 @ 22:09:02
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag tror fan också att den vinner. Bara för att jävlas liksom, haha. Fan vad jag kommer skämmas då.

2009-03-08 @ 22:09:39
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad menade han med att det var det friskaste man kunde göra? Förstår verkligen inte vad han menade med det..



Det är väldigt sorgligt. Läste en blogg förut som tillhörde en mamma som förlorade sin 14åriga dotter. Hon hoppade framför tåget.. :(

2009-03-15 @ 23:53:15
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0