"Alla människor är färgade. Annars skulle man inte se dem."

jahapp ännu en dag som det snöar. goosh klimatet är ju helt rubbat på julafton var det knappt någon snö och nu finns det alldeles för mkt av det. Sjukt mycket program om det på tv och i skolan håller vi nästan jämt på och jobbar om det, inte konstigt att vissa får ångest. men men what to do, så mkt problem i världen...

Idag skulle det ha vart idrottsdag men jag är sjuk så jag får ligga hemma och vila, klagar inte direkt men det hade vart kul att testa klättring tihi, undra hur det gick/går för de andra.

Men det är mycket denna vecka, idag har jag dans och gymnastik. Imorrn så är det dans på morgonen sen är det matteprov och sist spanska, gaah. Lite smått panik inför spanskan för jag fattar inget om preteritum och imperfekt och pluskvamperfekt. :O Men men det löser sig, sen måste jag läsa ut "emma" av Jane Austen till engelskan. Missar ju provet för att jag drar till USA när det skulle vart, mohaha.  aja nu måste jag dra och koka te, kolla på oprah och plugga spanska/matte.

Hasta luego!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0