SL!!!

Hello bloggen, usch igår stod jag på tunnelbanan hem tillsammans med Elvira och Linnéa. Det var sjukt trångt, gah. Det är typ allt det nuförtiden ju! Och det värsta är ju att SL ska komma med en prishöjning också, fattar inte riktigt hur de rättfärdigar det liksom. Känns som att man bor i Indien eller något annat tätbefolkat land ju, fast det är glesa Sverige..... Varje morgon när jag åker till skolan är det fullt på tunnelbanan, men under försöket med trängselskatten var det värst fattar inte hur det kommer bli när beslutet genomförs liksom. De måste ju öka möjligheterna för folk som bor i förorten att komma in till stan liksom istället för att minska det, helt stört tycker jag. Bara för att miljön blir bättre i stan liksom, bara dåligt för folk som bor utanför stan typ.

india

Aja livet leker väl. Slapp göra matteprovet som jag missade i tisdags p.g.a. min stukade fot.Men imorrn måste jag vara med på gympan iaf...Och sen måste jag välja individuellt val inför tvåan också innan jag åker liksom. Så dålig information om det, hatar min skola lite nu. Men snart är det helg och då ska jag fixa inför USA liksom. :D ciao bellas!Aja livet leker väl. Slapp göra matteprovet som jag missade i tisdags p.g.a. min stukade fot.Men imorrn måste jag vara med på gympan iaf...Och sen måste jag välja individuellt val inför tvåan också innan jag åker liksom. Så dålig information om det, hatar min skola lite nu. Men snart är det helg och då ska jag fixa inför USA. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0