MIKA!

Mika var helt jävla underbart, jag har dansat, hoppat, skrikit och sjungit! Maj gawd, Det var sånt jävla drag och man bara ville att det aldrig skulle ta slut! Vi började dansa runt redan vid förbandet men när Mika kom blev det helt galet, shit britt! Alla knuffades och då slank vi förbi och kom nästan längst fram, han är så jävla snygg också! Åh, blev helt hög på mika igår! han är wonderful. Jag köpte en t-shirt efter konserten också, wiho! Jag var fett otaggad innan men åh när man såg mika så blev allt bara underbart. Han var så söt när han kramade ett stort skelett. Man blev helt galen, det var flera som svimmade också för det var så jävla varmt plus att några nog var lite lagom lulliga. åh, jag ville ha hans trumpinne! fan. Men men det var underbart som sagt så får ni chansen att gå på Mika konsert gör det!!! Oförglömligt! :-)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag försöka hitta till jakobsberg.. :-D


I'm happy for now.....

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja visst var det underbart! Ville också ha trumpinnen, men vad ska man göra.. :/

2007-11-10 @ 16:22:21
URL: http://soqhie.blogg.se
Postat av: Sophie

Jo det var greaat! Jag älskar typ honom ^^ Vi dansade och sjöng och skrek typ hela tiden. jag tyckte förbandet var bra! Kul att gå på dem! :)

2007-11-10 @ 20:15:15
URL: http://soqhie.blogg.se
Postat av: anna

en bra konsert är bland det bästa man kan göra i livet tycker jag =)
massa kram

2007-11-11 @ 00:54:25
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Richard Karlsson

Men alltså vart stog du? Jag stod nästan precis längst fram i början, i mitten, typ två rader framför och där var det helt omöjligt att röra sig till en början. Det släppte dock lite efter ett par låtar, men ändå. Min kompis trycktes ju bakåt så jag gick till henne efter typ halva showen. Det var verkligen helt fantastisk. Men nu såhär efteråt mår jag piss. Känner mig helt tom inombords och vill bara tillbaka. Ska dock se honom den 3e dec i London med. Wohoo!!! Ascoolt att träffa honom. Han verkar så otroligt snäll.

2007-11-11 @ 02:12:57
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Richard Karlsson

Hmm, då stod vi nästan vid varandra då :P Alltså när vi stod och väntade på honom därute vid bussarna kände jag mig smått nervös. Efter ett tag sa de Följ med här och vi fick gå tillbaka in i spellokalen. Då kände jag liksom shiiiit. Sen fick vi ställa oss på ett led. Långt borta kom efter en stund en kvinna med huckle, troligtvis hans mamma och log och vinkade åt oss. Sen ett par minuter senare kom han. Men då kände jag mig på nåt sätt lugn. Han var så himla vanlig så nervositeten försvann. Sen verkade han smått blyg själv, vilket gjorde att han ännu mer kändes som en helt "vanlig" människa.

2007-11-11 @ 03:05:16
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Richard Karlsson

Ja, jag älskar tavlan :D Den lyser verkligen upp! Idag är det 3 veckor kvar till nästa konsert, woho! Shit om jag känner mig så här deprimerad efter denna konsert, hur ska jag då känna mig efter nästa, när det liksom inte finns nåt mer efteråt?! Nu kan jag ju leva på att jag snart få se det igen...

2007-11-12 @ 08:52:53
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0