Gonna free fall out into nothing

Goodmorning!

Nu har jag varit vaken ett tag men jag fryser lite, det känns som höst i luften. Inte kul alls. Jag hatar höst och kyla, usch. Det får mig att tänka på alla de dagar som det var som värst i skolan och det var helt kolsvart och kallt när man äntligen kom hem, då brukade jag och min kompis drömma om att John Mayer låg hemma och väntade med ett duntäcke och det var bara att krypa upp så sjöng han lite och spelade på sin gitarr. Vilken motivation man skulle få då! haha men roliga youtubeklipp med honom kan också pigga upp!

Jag älskar "John Mayer has a tvshow" , synd att det bara sändes ett avsnitt. Jag kommer ihåg första gången jag såg john mayer, det var när han var med på Conan O'brien och promotade sin Tvshow. Min brorsa hade redan då visat mig några låtar av honom men jag visste inte hur han såg ut. Då tyckte jag att han var väldigt nördig och konstig.





Nej nu ska jag fixa till mig och gå till centrum, fixa det sista inför teneriffa och kolla ut lite födelsedagspresenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0