Slow dancing in a burning room

tjoho nu är jag tillbaka. Jag har haft det grymt på teneriffa och vill tillbaka dit nu på en gång. Men hotellet vi bodde på var lite konstigt så det skulle jag kunna byta ut annars var det lovely. Näst sommar ska ag nog söka jobba utomlands på något hotell tror jag, det skulle vara grymt kul kanske att vara barnledare på någon resort. Men just nu är min plan att söka ett high school år utomlands och då vet jag inte alls hur det ser ut. Men innan jag söker det måste jag träna min  på engelska , speciellt uttal. Så om någon har tips på hur man kan öva upp sitt uttal, help me!

Under resan har jag lyssnat på mycket john mayer, colbie caillat och jonas brothers. Min mest spelade låt är faktiskt slow dancing in a burning room av john mayer ,så klart. Den satt jag och lyssnade på i smyg på planet för man fick tydligen inte ha på någon elektronisk utrustning trots det såg jag folk med datorer. En rolig sak som jag kom att tänka på när jag satt och lyssnade var att i texten så sjunger han :

We're goin down
And you can see it too
We're goin down
And you know that we're doomed
my dear
We're slow dancing in a burnin room
 
Inte så uppmuntrande när man sitter på ett flygplan uppe i luften kanske. Men som tur är, är  jag ganska van vid att flyga och blir inte så rädd. En gång när jag åkte till New york kom jag att tänka på när planet var mitt över atlanten att  jag var fast och inte hade något val, sjukt konstigt men jag fick lite panik sen gick det bra. Det var en jättebra resa i övrigt för det var typ bara min familj på planet så jag låg och sov över fyra säten nästan hela vägen och ibland kom flygvärdinnorna med glass och frukt och en massa annat. Det var nästan som ett spa. haha



Nice hoodie på mr.mayer undra om han har gitarren som handbagage. Herregud tänk om hans äldsta gitarr skulle försvinna, oh no.

Kommentarer
Postat av: Christina

nya batman filmen är såå bra!!!!

2008-08-14 @ 08:26:05
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0