So scared of getting older, I'm only good at being young

Herregud jag läste precis att John Mayer har planerat giftermål med Jennifer(inte jag haha) Aniston, eller jag fattade inte riktigt. Hade de gift sig redan? Näe jag får nog söka lite på google så jag får klarhet i frågan. haha

Usch nästa vecka börjar jag skolan igen, jag vill inte! Jag hatar min skola och mina lärare, blä. Allt är skit, men ändå måste man väl ta sig i kragen och försöka. Det här är mitt sista år också så det är ännu mer ångest, vad ska jag göra med mitt liv sen? jag får panik och sen får jag panik av alla som frågar vad jag vill göra. Jag har inget svar, just nu vill jag inte göra nåt och känner mig trött på allt. Sen är det så jobbigt för även fast jag bara är 17år så känns det som att jag måste ha en exakt plan över vad jag vill bli och hur jag ska komma dit. Jag orkar bara inte. För nu är det på allvar, innan kunde man säga hur mycket saker som helst som man ville bli men nu när det väl gäller har jag ingen som hels aning. Jag hade en sån här kris när jag gick i nian också men nu är det värre för nu börar det bli brådis känns det som och jag måste välja. Fast egentligen är det ju inte så men det känns som att det är nu som jag bestämmer och resten av mitt liv ska se ut, om det blir villa, vovve och volvo eller om jag blir en liten vagabond över hela världen.

Men snart släpper nog de där känslorna, hoppas jag!

Förresten har väl the sisterhood of the traveling pants 2 filmen släppts, så den måste jag se. Det är mina favoritböcker även om de kanske låter lite barnsliga är de hur bra som helst. Jag tror att jag har lite av de allihopa i mig, men det jag helst skule vilja ha är bridgets styrka och mod.




Dagens låt: Stop this train - John Mayer

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!



Va glad jag blir att du gillar gillar min blogg!! Får säga DETSAMMA:) Men herregud, hur har jag kunnat glömma Continuum?? hahah Inte märkt det förrän nu skrev till mej!! Tack! Jag älskat Continuum, hans bästa album!!!!



Du behöver inte oroa dej över deras giftemål.. hehe Läste igår att dom gjort slut ;)



Häromdagen va "Stop this train" min dagens låt och din rubrik är min favorit-mening :)



Ha det så bra!



Kram!

2008-08-14 @ 08:28:57
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com
Postat av: Christina

hej igen.. såg att du lämnat en till kommentar ääälskar kommentarer



va synd att du missa konserten i köpenhamn, den va helt fantastisk! Ja fick slita som djur för att få biljetter men till slut så mejlade jag Billetlugen och dom fixa två biljetter till mej! helt sjukt!!!!



2008-08-14 @ 08:33:14
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0