Power is made by pure manipulation

Min dator är supertrög just nu för den håller tydligen på att installera någon uppdatering. De är asjobbigt eftersom då hakar alla youtube clip upp sig och jag har suttit hela morgonen och haft john mayers cover på no one på repeat. Den är bättre än orginalet tycker jag. Men det finns ingen jättebra inspelning av när han kör den live , jag önskar att jag kunde få se den live!!



Här är när han sjunger lite av den på the mayercraft cruise. So hot! That man can move, haha. Jag vill åka på nästa mayer cruise men det kostar väl säkert apmycket. I år kommer jag ihåg att jag såg en reklam för den och då stod det ungefär: " Life sucks and then you cruise the carribean with John Mayer!" så klockrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0