Transformation

Det är klart att det blir ett inlägg om John Mayer nu när jag är igång igen.

Jag tycker att han är en intressant människa och det är kul att se hans olika sidor. Jag diggar alla hans skivor och låtar, vissa mer ibland. Men man ser att att han växer med musiken och låtarna förändras. Han har även förändrats mycket utseendemässigt. Bara till det positiva tycker jag iaf.

 
He look good in a suit either way!
 
Men nu har han blivit lite "badboy", jag får lite prison break vibbar men I like it!
Snyggast är han dock i Say-videon tycker jag och under den "good boy" perioden.

btw. Jag är helt galen i where the light is dvd:n och cd:n har sett den pinsamt många gånger typ. haha
Mina John Mayer favoriter just nu är Free Fallin', In Your Atmosphere, Vultures och Bold as love.

Kommentarer
Postat av: Christina

Han är SJUKT snygg i "Say"- videon!!!

2008-08-08 @ 08:26:07
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0