I keep on going on and on and on

Usch jag har gått och blivit sjuk, typ influensa. Det gör ont i hela kroppen och jag har fått en ganska snygg hes röst. Men jag börjar bli bättre, har haft fullt upp den här veckan. Jag jobbar extra som brevbärare på helger också så igår klockan fem på morgonen var jag ute och delade ut en massa skit medan jag mådde skit. Det värsta med att vara brevbärare är alla jävla katter. Jag är livrädd för katter, och då snackar vi livrädd. Klart att det i varje port väntar en katt på mig, usch plus att det är ingen myt att hundar får damp när de ser brevbärare. Jag delar främst ut genom brevinkast till lägenheterna och jämt får man höra hundar som blir helt galna, igår blev jag jagad av en pytteliten hund också. haha det roliga var att jag hade så mycket brev och tidningar i händerna så jag såg knappt hunden plus att jag hade älskade john mayer i öronen. galet! Men nu är jag på bättringsvägen iaf!! På torsdag har jag mitt sista prov för i år! wiho

jag har sökt på adele också sedan jag såg att hon var förband på john mayer on his own konserten.
 

Så fin video, jag älskar dansen de gör på marken!

Dagens låt är annars Twelve fingers med salem(al fakir)! Kolla in den på hans myspace. Hans nästa skiva blir fan grym.

I keep on going on and on and on and on, I will go on and on and on and on, I will go on and on and on and on for you...

Kommentarer
Postat av: Natalia

hihi du älskar verkligen john mayer :D



ps: svar på dina frågor finns på bloggen nu

2008-12-19 @ 17:38:30
URL: http://chocolait.blogg.se/
Postat av: Emilie

Haha ja man kan ju alltid hoppas ;p Jag ska plugga psykologi =)



Jag kände som du när jag gick i gymnasiet. Trodde att allt skulle bli så mkt skönare efter studenten, och det är det ju också på många sätt å vis. Men jag är nog rätt stressad av mig nu också :p Det blir en annan slags press att man ska göra något.

2009-01-01 @ 21:53:40
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0