It's not a silly little moment

Nu var det aplänge sen jag skrev men jag har så sjukt mycket i plugget just nu, har minst fem prov i veckan. Sen ska man hinna ha ett liv där emellan också. Det går väl halvbra med det, just nu vill jag bara hoppa av skolan men det är bara att kämpa på ett halvår till.

Förutom att plugga har jag också dansat mycket, går på dans fyra gånger i veckan nu. Balett, jazz, street och modernt och jag tycker väl om alla utom baletten men skule samtidigt inte vilja vara utan den. Men bäst gillar jag streeten helt klart och sen modern dans, jag hade ett moment på träningen i tisdags då jag bara släppte allt och dansade loss. Så grymt härligt! :-)

Men nu ska ja fortsätta skriva på mitt arbete om Ötzi, jag läser historia C och då ingår tydligen arkeologi. Det tråkigaste jag vet...

 Visst är han söt Ötzi min vän?! haha

Den sjukaste fakta jag hittade om honom var att efter han hittades var det en massa kvinnor som ringde in och vill ha hans sperma för att få hans barn!!!! hahahaha det finns mycket sjuka människor i världen.


Kommentarer
Postat av: Christina

DU kan få komma på VÅRT bröllop! hahah

Visste inte att man kunde lyssna på spelningen, tack för tipset men tyvärr kan ja heller inte lyssna :(



Söt din lille vän e.. hihi NOT! Skulle inte vilja ha hans sperma, sikka skumma människor :p

Kul att du bloggar igen!

2008-12-06 @ 12:49:32
URL: http://hittamusiken.blogg.se/
Postat av: Christina

glömde en sak.. SNÄLLA SNÄLLA kan inte du förklara när du har tid hur man gör kategorier här.. fattar nada! Så himla jobbigt att behöva leta igenom alla inlägg när man vill hitta nått gammalt man skrivit..

2008-12-06 @ 12:51:11
URL: http://hittamusiken.blogg.se/
Postat av: Christina

Har du lyssnat på konserten? DEN VAR AS-GRYM!! Grymt ljud, grymma låtar och han är verkligen rolig som fan!!!!

2008-12-07 @ 22:40:31
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0