John Mayer för alltid min kung!

Herregud, jag har varit så upptagen på sistonde att jag har glömt för mycket. I onsdags hade vi en grymt bra balett lärare och då satte hon på lite john mayer musik, gud jag smälte direkt. John mayer är min kung, min högsta önskan just nu är att få se honom live en solig dag med några vänner. Han är helt underbar, läste på hans sida att han skulle ha en akustisk spelning. underbart ju! Så jäkla jobbigt bara att han aldrig kommer en till norden och verkligen inte till sverige. Jag vet inte om jag bara är känslig efter att ha sett försoning igår eller om hans nya låt "Say" är grymt bra.



Jag får hopp av den här låten och vårkänslor. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0