Salem al fakir

Woho, salem vann! Han är grym ju. Och Annika "säkert" Norlin också. Underbart! En som jag faktiskt inte kan förstå mig på är lars winnerbäck, de flesta diggar honom men jag tycker bara att han mumlar för det mesta. Jag ska försöka lyssna på hans låtar för jag fattar verkligen inte hajpen kring honom. Annars var jag ganska nöjd förutom att Kent vann för bästa album. buhu! Men smaken är som baken - delad! :-)


Bild från Expressen.se

Sen måste jag säga att Adam Tensta också var grym med sina amnesty t-shirts. Härligt med artister som gör lite bra uttalanden och inte är för neutrala.


Kommentarer
Postat av: Natalia

Adam Tensta är skön tycker jag! kör sin egen stil och låter inte någon påverka honom!

2008-01-10 @ 20:04:19
URL: http://chocolait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0