Good love is on the way



Jag kom nyss hem från hallen, var och spelade badminton med Anna. Det var så skönt att få spela igen, jag vann när vi körde match också! mohaha :-) Sen stod vi i en timme typ utanför mig och snackade om allt och inget, det är så skönt för det flödar bara på när vi pratar. Men iaf så är det ju typ minusgrader och jag vägrar att ha vinterjacka så det blev ju lite kallt.Jag ryser fortfarande, men solen skiner iaf! Sånt här väder är faktiskt härligt, det är sen när det blir mörkt och typ är natt när man går till skolan som man hatar höst och vinter. Hoppas bara att jag inte blir sjuk nu, jag har två prov i veckan varje vecka fram till jul. Blä, hoppas man får lite ljusglimtar i vardagen iaf. Typ John Mayer i mitt rum är jag kommer hem? haha please god!

 I can sit next to you Mr. Mayer!

Kommentarer
Postat av: Christina

älskar din nya layout!

2008-11-03 @ 18:12:55
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad roligt med ännu ett John Mayer fan! Och det skulle inte vara så pjåkigt om han skulle kunna komma och hälsa på här i Sverige ;)

2008-11-14 @ 23:32:39
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0