I've got dreams to remember

Jag har tänkt åka och plugga utomlands nästa år, troligtvis i USA(nära Mr. Mayer hihi) Nu är min dröm påväg att bli sanning, först ville jag läsa high school ett år eftersom jag har börjat skolan ett år tidigare. Men det går tydligen inte eftersom jag kommer hinna ta studenten innan dess.
       Så nu satsar jag på college och jag är livrädd och förväntansfull. Tänk om allt går åt helvete och så sitter jag där på andra sidan atlanten helt ensam och ser hur min dröm om USA dör, eller så kan allt bli superbra och jag får vänner för livet och upptäcker en massa nya saker. För jag åker fan inte hem och avbryter året som det är tänkt att jag ska vara borta, fuck no! då står jag hellre ut istället för att misslyckas totalt och åka hem. Sen måste jag komma på vad jag ska plugga för ämnen, kan bli spännande eller hemskt.
      Roligast blir det nog ändå för bloggen om jag åker utomlands, då får man mer att skriva om och jag kommer nog skriva mer eftersom det kan bli ett sätt att hålla kontakt med alla i Sverige.


I've got dreams to remember- John Mayer(cover på Otis Redding)

aja jag skriver väl här när jag vet något slutgiltigt, hoppas att det blir snart! för jag är väldigt otålig. haha


Kommentarer
Postat av: Christina

åå va spännande, klart du ska åka! Det kommer säkert gå jätte bra för dej! Vilken stad? Va vill du läsa?

2008-10-31 @ 09:28:22
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0