Would you settle for fantasy, if it's the best you could do?

Nu i veckan gjorde jag en deal med en kompis om att år 2009 ska vara det året vi ser John Mayer live. I can't wait! Kan inte tourplanen komma nu. Sen vill jag veta när nästa skiva kommer också, Då ska jag göra som jag gjorde när where the light is kom och lyssna på en låt i taget och bara blunda.



På onsdag ska det komma några amerikaner till min skola också som jag ska visa runt, undra om man kanske ska våga fråga vad de tycker om John Mayer....


Would I be satisfied
And find peace inside

John Mayer- Break away

Kommentarer
Postat av: Christina

KLART du ska fråga! En kompis till mej har flyttat till L.A och jag frågar ALLTID henne om hon har sett John och om hon springer på honom, ska hon hälsa från mej.. hihi



Jag och min kompis (tyvärr den enda som delar mitt intresse för hans musik) har sagt att vi MÅSTE se honom spela In the Big Apple! Hade inte det vart heelt underbart att höra honom spela/sjunga "City Love" i N.Y.C???

Men tror du verkligen han kommer dra ut på en stor turné redan nästa år? Var inte förra stora turnén 2006? Eller var det kanske 2007? Nu blev ja osäker.. hehe Men vill ni ta er till USA är det ju inga problem.. Men att få se honom i Danmark igen snart känns lite långt borta.. :(



Ha det!

2008-10-07 @ 09:23:12
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0