Not myself

morning morning, jag vaknade vid halv tio idag men ändå missade jag miami ink. blä! Jag älskar att kolla på miami ink inte bara för att tatuerarna är snygga som få utan för att jag älskar tatueringar. Jag har inga tatueringar men skulle absolut vilja ha minst en kanske en som har mer john mayer att göra. Alla tycker att jag är sjuk när jag säger att jag vill ha en textrad från någon av john mayers låtar på kroppen.  Men det kommer det nog bli, jag älskar hans låttexter! Jag ska vänta tills nästa album kommer och lusläsa texterna. :-)



Mr. Mayers oehört snygga japanska sleeve. Undra om han planerar några fler tattoos.

John mayer- Not myself

Kommentarer
Postat av: Christina

svar: ja jag har fått meddelandet från fb, hoppas verkligen i får hit honom!!! Hade vart underbart!!

Kul att du gått me i min grupp- gla ja blir:)

Det blev allt några guitarfaces i Köpenhamn, vi hade bra platser så vi såg hans ansikte bra!!! Fantastiskt!!



Håller med om att tatueringar är snygga!! Har några stycken faktiskt :p Funderar oxå på att göra någon i John's ära (får heller inte mycke positiv respons för det hehe) Vill skriva 3x5 på handleden.. Det är ju min favorit låt:) Skit i va alla andra tycker å gå å tatuera dej nu tjejen!!



ha det så bra! kram



2008-09-21 @ 19:49:33
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0