Obama08

Jag såg nyss på tryjmbloggen att johnnyboy stödjer Obama, vilket jag tycker är helt rätt! Jag hade blivit heartbroken om han hade röstat på Mccain. För mig är det orimligt att rösta på mccain, jag blir bara rädd av republikaner. De känns kalla och bakåtsträvande, men det är bara min åsikt. Ibland kan jag faktiskt ligga och inte kunna sova pga av att jag är rädd för att Mccain ska vinna, det känns som att jorden kommer att gå under då.Ungefär som den är påväg att göra med Mr. Bush. 
Sen måste jag bara säga att jag blev så förbannad när jag häromdagen såg på CNN om en grupp som heter NObama, de var en grupp feminister som blev så förbanna på att Hillary Clinton inte valdes till demokraternas kandidat att de tänkte rösta på republikanerna i ren protest och för att Mccain valde en kvinna som vicekandidat. Åh Idioter! Fattar de inte hur viktigt valet är? De kan protestera på något annat sätt om det behövs! Om man tror så mycket på en kandidat från ett parti kan man väl inte bara byta helt plötsligt pga en sån sak. Man eller Kvinna spelar ingen roll bara det är någon som kan sitt jobb!! Så ser jag på det.

You americans out there need to wake up and vote! I would if I could.






















Jag hade såklart röstat på Obama om jag kunde! Men bara de som har chansen att rösta gör det blir jag nöjd. :-)


Nattens låt blir såklart Waiting on the world to change!

Kommentarer
Postat av: Christina

heej.. jag har lotusblommor på ena axeln/skuldran, 4 stjärnor på andra skuldran, 1 stjärna nere vid magen, 1 stjärna på handleden, (gillar stjärnor hehe)mitt och mina bröders födelseår på insidan av ena ankeln, orkideer på utsidan av andra ankeln/foten å så mitt namn me en liten stjärna på rumpan:) du kan kolla på facebook om det blev rörigr, hihih



kram!



p.s vilket fint inlägg du har gjort! håller med både dej och John!!

2008-09-26 @ 06:30:41
URL: http://where-the-light-is-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0