Tortyr

Jag är sjukt trött just nu och lite förbannade på johnnyboy, han tog sönder mina hörlurar idag (och nej det var inte för att jag höjde till maxvolym, haha) Så jag köpte ett par reservlurar nu men är på jakt efter nya bra, snygga, coola hörlura. Tips? Jag hade klassiska kosshörlurar, men jag vill ha ännu bättre och klarare ljud samt starkare base.

Men nu måste jag packa för jag ska på föreläsning om tortyr och sen på dans till klockan 10. Herregud ,hur ska jag orka! Föreläsning 17-19, Street 19.20-20.40, Modernt 20.40-22.00 och sen tunnelbanan hem som tar en timme. Men John får hålla mig sällskap på t-banan. Dagens låtar är Stop this train och New deep


(haha, jag låter som ett psyko med tanke på hur jag pratar om John Mayer. Men jag är faktiskt fullt frisk! eller halvt iaf. :-)

Kommentarer
Postat av: Christina

svar: mm det hade inte vart helt fel;)

va gla ja blir att du gillar min "nya" blogg!

något ja gillar me DIN blogg är att du har meningar från Johns låtar som rubriker.. så kul att tänka till lite o komma på vilken låt det är:p

du får skriva på svenska eller engelska, spelar ingen roll!



2008-09-11 @ 14:16:05
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0