We are all lonely

Jag läst en intervju med Mr. Mayer på Tryjm bloggen som jag fastnade för. En del som jag speciellt fastnade för var:

"John," Mrs. Daly finally inquired, softly, "are you lonely?"

He paused a moment and locked her in a brooding gaze. "We're all lonely, I think."

Way to go, Mrs. Daly.

"Look" he continues, "I'm going to be fine. I'm going to find the happiness I want."

Klok är han, men samtidigt lite deppad känns det som. Ett annat citat från honom var:

"Sometimes it sucks to be alive," he says.

En ny låt av honom som jag hittade för några veckor sen som går lite i samma ton tycker jag är Taking on water.



" Hard to see
I won't always be alone"

Kommentarer
Postat av: Christina

Den är så fin den här låten.. åå va ja längtar till han släpper sitt nya album!!!!

2008-09-09 @ 10:20:57
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0