Fettfläck på väggen

Jag skulle precis ta tag i projektet att städa mitt rum och så upptäcker jag att jag har en stor fettfläck på väggen!!! haha det är från igår när jag sprayade olivolja i håret och på väggen tydligen. Fy fan, hur lyckas jag med allt?! Så nu har jag suttit och sprayat med vanish och det försvinner faktiskt sakta men säkert. Man vill ju inte at tapeten också ska följa med! Hoppas bara att den försvinner snart, mor min skulle bli jäkla förbannad om hon kom in och såg det. Tur att mitt rum är så stökigt att ingen vill komma in här! Fast nu får jag nog fortsätta städa medan jag har  MTV och Sweet sixteen på i bakgrunden.Jag älskar när snorungen säger: If my car looks like that ,it is going to totally ruin my entrance. OMG! Vilka problem det finns här i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0