Just Dance, gonna be OK!

Så här är jag klädd på mina streetlektioner ungefär. Allt ska sitta skönt och slappt men ändå vara snyggt så man får in känslan. Funderar på att köpa skorna, de kostar bara 400 cirka på stadium.Fast jag har ju för sig ganska många liknande skor fast i tyg.


Nu har jag städat lite, men det finns lite kvar till imorgon också tyvärr. Imorgon ska jag vara lite aktiv och hinna städa klart, gå till gallerian och kolla på danskläder, lite nytt smink och träna på något sätt. Det finns ett motionsspår vid mig och ändå är jag får lat för att ta mig dit. Nej nu får jag skärpa mig! Jag ska kolla klart på big brother och sen ska jag sova så att jag är utvilad imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0