So sick

Jag har gått och blivit sjuk, usch usch usch! Fryser och sen svettas jag och så gör det ont i hela kroppen och huvudet känns tungt. Jag bara räknar ner timmarna tills jag får ta ännu en alvedon. Min hals är helt förstörd också, nej jag vill bli frisk nu! Igår missade jag streeten och moderna och jag har redan missat baletten och en massa annt. usch och fy och blä

Nu ska jag nog försöka sova lite, bara det att jag knappt kan göra det. Det blir så svårt att andas då...Men nu ska jag försöka vila upp mig för på lördag har jag jazz som jag måste gå på. Min lärare är på mig som en igel om all jag gör fel så jag vill visa att jag kan göra det rätt. Blir taggad som fan medan andra knappt vågar göra något eftersom de ser hur mycket hon är på mig.

Jag kom på att jag måste äta nåt också, känner mig inte hungrig alls när jag är sjuk.



En grym powerlåt när man kör styrka, vilket jag nog inte kommer göra nu i första taget...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vad avundsjuk jag blir!! Han är ju grymt bra och snygg också :D Har haft honom i en lektion bara för några år sen ;( Han undervisar på danslinjen på Danscenter tror jag.



Kolla in min blogg nu så får du se en sak om honom =)



2009-02-10 @ 12:05:32
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Emilie

Haha fan vad skön :D Jadu, vissa har bara Det med stort D och det har han! Hade du sett musikvideon som han var med i? Tycker han är snyggare när han har lite mer hår faktiskt..



Haha, exakt så säger en lärare jag har också, att om man gör fel så ska man göra fel som fan, men jag förstår inte riktigt det mottot för varje gång jag gör fel så vill jag ju "hämta upp" mig i dansen igen :D Kanske bara jag som är trög haha. Att dansa i Melodifestivalen har typ alltid varit en dröm för mig, men jag kan ju drömma och glömma :D Mina huvudspöken har verkligen sett till att blockera mig, men du har ju verkligen kommit långt! Är grymt imponerad över att du går intensiven! Vem har du i jazz?

2009-02-10 @ 21:13:44
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Emilie

Gaah kolla vad jag hittade bara för det, haha! =)



fXC1kT7YLhY/SWXh1XxNspI/AAAAAAAACLo/agWh5ftsSLU/s1600-h/FM-Mr-Oktober.jpg" rel="nofollow">http://2.bp.blogspot.com/fXC1kT7YLhY/SWXh1XxNspI/AAAAAAAACLo/agWh5ftsSLU/s1600-h/FM-Mr-Oktober.jpg

2009-02-10 @ 21:36:36
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0