Every little step I take

Igår hade jag dans dans dans och det var grymt kul. Vi körde på koregrafi efter koregrafi och musiken bara dunkade. Det finns ett öra i salen som ska mäta ljudnivån och det var illrött hela tiden, i love it! En sak jag har börjat med nu är att jag inte känner hur jäkla trött jag blir utan jag kör bara på och sen efter klassen känns det som att jag duschat i svett. Imorse vaknade jag upp med världens träningsvärk också, skönt som fan! Min streetlärare är som ett djur när vi gör armhävningar och situps, man hinner liksom inte tänka när man kör. Sen när vi hade styrka på moderna också så höll jag på att dö men tänkte bara på vad sjukt najs det skulle vara att sitta på en strand och vara vältränad och solbränd.
Vi hade 90tals tema på hela klassen och 90 är ju för härligt. Den här låten körde vi en koregrafi till igår på streeten och man blir så glad av låten.  Det är Bobby Brown med Every little step



Idag tog jag ledigt från skolan, måste skriva på mitt projektarbete. För att hålla lågan upp lyssnar jag på härlig musik, I love spotify! Man kan hitta nästan vilken musik som helst där. Just nu lyssnar jag på härlig dansmusik..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Nice :)



Jag gick ju 3åriga när jag var ca 11. Men jag slutade för jag fick så jävla höga krav på mig och det hindrade mig från att dansa. Tänkte liksom hela tiden "fan, de andra är mkt bättre, lär sig fortare" o.s.v. Det är något som spärrar mig även idag. Vill liksom klara allt från början. Om jag inte förstår ett steg direkt blir jag asnervös.. not good =/ Men jag jobbar på det! hehe.



Jag går på Danscenter vid Medborgarplatsen. Jättebra lärare å man känner verkligen att man kan utvecklas. Koreografierna är riktigt roliga o.s.v. Rekommenderar det verkligen! Hur mkt kostar det att gå på intensiven på kühlers nu? Priserna höjs ju hela tiden och när jag gick där kostade det 4500 per termin för att gå 3åriga..

2009-01-28 @ 11:02:24
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0