How do you sleep

*gäsp* Jag har degat runt hela dagen idag, så skönt. Men nu ska jag jag nog gå och käka lunch, lite sent kanske haha. Sen måste jag städa mitt rum.

Jag hittade förresten ett gammalt usb-minne igår med en massa gamla foton från matteusskolantiden 6-9:an. Herregud vd sjukt det känns att kolla på de, har knappt någon kontakt med de från min gamla klass längre. Trist på ett sätt men samtidigt var det så mycket falskhet och skitsnack och alla var så omogna. När vi hade en liten reunion förut så var det som att alla föll tillbaka till sina gamla roller tyvärr..Men högstadiet är ändå en period jag kommer att komma ihåg, på gott och ont såklart.

Sen hittade jag bilder från 1 och 2:an och usch jag hade en period då jag fick jättemycket finnar i pannan men nu är det helt borta som tur är.

Fanns bilder från New york också, känns helt sjukt att jag varit där.

 Konstig skylt från New york.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad skönt att höra att man inte är ensam om det!! Man påverkas alldeles för mycket av andra omkring en/bryr sig för mkt om vad andra ska tycka och tänka. Om jag går på en lektion där alla är bra känner jag mig asdålig, medan jag känner mig asbra om de andra är sämre än jag, även om jag dansar precis likadant! Ganska självklart att man känner så, men man borde inte påverkas så mycket. När det gäller dans handlar mycket om inställningen. Om jag går till en lektion med bra inställning går det jättebra, medan det går jättedåligt om jag har en dålig inställning.



Jo jag minns den härliga känslan på Kuhlers :) Men Danscenter har också shower på våren. Dock är inte alla med där. Men jag var med för 2 år sen t.ex. Man kan gå en linje på danscenter också, och det är som en utbildning tror jag. Läs mer på www.danscenter.se för den är jag inte så insatt i. Annars om man bara dansar för att det är kul så kan man antingen anmäla sig till en lektion för 2400-2800 kr, eller köpa ett kort som just nu kostar 4900 (brukar ligga på ca 5300 tror jag), och då får man dansa hur mycket man vill! Just nu dansar jag 9 ggr i veckan. Jätteroligt!



Vilka lärare finns kvar? Eva? Stoffe? Therese Nelsson? Och sen hon orangehåriga balettläraren? :P

2009-01-30 @ 21:52:01
Postat av: Emilie

Ooops! Det var jag som skrev det där =)

2009-01-30 @ 21:52:15
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Emilie

Aa fyfan.. Känns som att jag måste ta saken i egna händer nu. Hon verkar ju inte vilja samarbeta =/

2009-02-04 @ 11:20:14
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hur nu det ska gå till.. Det enda jag vill är att veta att han mår bra. Det var nämligen saker som tydde på att han inte gjorde det. Även om det "bara" är en hund så betyder han mkt.

2009-02-04 @ 12:02:28
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0