Just let love be your guide my friend

AAAHHH! Salem al fakirs nya skiva släpps den 25mars. Den kommer att vara helt fucking grym! Jag ska gå och se honom 16:e april på cirkus också. Det blir sjätte gången jag ser honom, vilken stalker jag är. Men det är lika grymt varje gång och musik blir så himla mycket bättre live. Får man chansen är det klart att man tar den.

Igår var jag på bamsekurs större delen av dagen, det är ett nytt koncept som gymnastikförbundet kommit med för att konkurrera med friskis gympan. Det var väl, halvroligt. Jag fick en massa grym musik iaf, haha. De var schlager låtar men där de bytt ut orden mot typ dunderhonung, bamse, brum och en massa annat. Sen efter det sprang jag till min dans, och det var grymt! Jag hade en ny lärare och hon var verkligen jätteduktig och snäll. Vi var inte så månge heller så hon hann verkligen se vad man gjorde. Men idag känner jag mig helt mör i kroppen, det var skönt att komma igång igen iaf!

Men nu ska jag gå och koka te och sen måste jag börja skriva på min uppsats.

Dagens låt: Good song- Salem al fakir :-)



Mitt nya motto :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0