What to wear

Imorgon börjar skolan igen och jag är inte taggad alls. Jag känner mig bara stressad över hur mycket jobb det kommer vara den här terminen och hur dålig man kommer känna sig. Näe jag älskar lov och längtar till sommaren! fast då är det inte riktigt lov jag har eftersom jag tar studenten den 4:e juni. Det ska bli riktigt spännande! Men just nu är jag bara otaggad på att plugga, jag försöker bara hålla mig ovanför ytan och det ä knappt att jag klarar det. Det enda som jag är tagad på är dansen som sätter igång. Jag ska dansa street,modernt, jazz och balett i år, det ska bli jävligt roligt att komma igång igen!

Men den stora frågan inför imorgon är just nu vad jag ska ta på mig, funderar på att sno en skjorta från brorsan och ett par leggings. Jag har inte hunnit shoppa något och man vill ju ändå ha på sig något nytt nu när alla sätter igång igen.

 
Den finaste dansen från so you think you can dance.

Usch jag hittar inte min ipod nu heller, hur ska jag klara mig imorgon....Förresten, tipsa gärna om musik som ni gillar! jag älskar att upptäcka nya artister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0