Ångestdag

Söndag borde verkligen byta namn till ångestdagen. Det är samma sak varje söndag, man mår skitdåligt över att det nu börjar ännu en skolvecka/arbetsvecka. Usch, fast för mig har det slutat göra ont i magen. Jag bryr mig nästan inte längre om hur det går i skolan, bara jag håller mig över G-gränsen. Den här veckan har jag ett religionsprov att se fram emot, vi fick reda på det torsdagen innan lovet också, Kul! Sen måste jag plugga matte som en idiot och bli klar med mitt projektarbete. Det enda jag kan tänka på nu är, halleluljah när det är klart! Då blir det skins marathon, om inte tidigare.

Skins är en ny serie som jag börjat se på, den är helt jävla sjuk men så grymt bra, spännande och rolig.



Ett fint passande citat av Mr Mayer

I know Fridays come as often as once every seven days, but they always feel like they're one in a hundred.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Oh shit, battla. Det har jag aldrig fått göra. Kan verkligen tänka mig att det är scary. Jag skulle känna mig sämre än den andra direkt. Vart är självkänslan? :p



Du ska också vara med på en show i år va? Är det Vasateatern som gäller fortfarande?

2009-03-06 @ 21:22:46
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0